مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت هفته تربیت اسلامی

پوستر نهایی

📚 کتاب تربیت ماندگار (آنچه باید والدین، مربیان، معلمان و مدیران تربیتی بدانند)

📖 کتاب متن ساده و روانی داشته و کاملاً برگرفته از بیانات مقام معظّم رهبری است و از ابتدای انتشار تاکنون با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبین مواجه شده و به چاپ پنجم رسیده است.

🎁 با بیش از ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی

👈 نحوه تهیه‌ی کتاب (با ۲۰درصد تخفیف):
🔻 ارسال عدد ۷ به شماره: ۲۰۰۰۱۸۳۷
🔻 خرید اینترنتی: مراجعه به بخش فروشگاه کتاب سایت

⏳ شرکت در آزمون از ۵ تا ۱۵فروردین به صورت مجازی در سایت kanoonnokhbeh.ir
📢 اعلام نتایج: ۱۷ فروردین مصادف با میلاد امام حسن مجتبی(ع)

📌 دریافت اطلاعات بیشتر:
تماس با ۰۹۹۰۵۰۵۲۵۶۲ یا پیام به @tarbiatemandegar (بله و ایتا)

«تربیت ماندگار» کتابی کاربردی در زمینه‌ی تربیت نوجوانان است که بر اساس پژوهش‌های گسترده در بیانات مقام معظّم رهبری، توسط برخی محققین کانون دانش پژوهان نخبه تدوین شده است. این کتاب که از بدو انتشار در سال ۹۸ تا کنون با استقبال چشمگیر مخاطبین مواجه گردیده، منبعی غنی و متقن برای پدر و مادرها، مربّیان و معلّمان در زمینه تربیت نوجوانان به شمار می‌رود.
«تربیت ماندگار» کتابی ۲۹۰ صفحه‌ای است که در قطع رقعی به زیور طبع آراسته شده و دارای هفت فصل می‌باشد. فصل اوّل کتاب، پیرامون اهمیت امر تربیت و هدایت انسان‌هاست. در این فصل نکات بسیار مهمی به همه‌ی پدر و مادرها و مربّیان گوشزد می‌شود تا با مسئولیتی که در زمینه تربیت بر دوششان هست بیشتر آشنا شوند.
فصل دوّم به ویژگی‌های مهم متربیان به ویژه نوجوانان می‌پردازد. این بخش از کتاب در حقیقت کمک می‌کند که مربّیان مخاطب شناسی بهتری داشته باشند و با مهم‌ترین ویژگی‌های مشترک نوجوانان آشنایی عمیق‌تری پیدا کنند.
موضوع فصل سوّم مربّیان است. در این فصل توضیحاتی در مورد جایگاه پدر و مادر و معلم و مربّی بودن داده شده و توصیه‌های اختصاصی مقام معظّم رهبری به هر کدام از این اشخاص در اینجا آورده شده است.
فصل چهارم کتاب به مبدأ و مقصد تربیت پرداخته و به صورت تفصیلی بیان می‌کند در امر تربیت نهایتاً نوجوانان باید به چه ویژگی‌هایی دست پیدا کنند.
در فصل پنجم، راهبردهای مهم تربیتی شرح و بسط داده شدند، راهبردهایی که مربی را به خوبی می‌تواند به اهداف فصل قبل برساند. اسم این فصل را اصول و فنون مربّی‌گری نیز می‌توان گذاشت.
در فصل ششم، قالب‌های مهم تربیتی که مربّیان را برای رسیدن به اهدافشان کمک می‌کند ارائه شده است. پنج قالب، نماز و مسجد، قرآن آموزی، هیئت، کتاب و کتابخوانی و ورزش بخش‌های اصلی این فصل هستند.
در فصل هفتم نکاتی کلیدی به مدیران تربیتی و مسئولان گوشزد می‌شود تا آن‌ها را سر لوحه‌ی کارشان قرار داده و در مسیر تربیت نوجوانان خواب را بر چشمان خود حرام کنند.

برای خرید این کتاب به بخش فروشگاه کتاب سایت مراجعه فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست